Partos kiest met ATPI voor een nieuw raamcontract dienstreizen voor haar leden.

Nieuws

Maandag 5 november, schudden Bart Romijn, directeur Partos, en Marc Lammens, Managing Director ATPI Corporate Travel, elkaar de hand na het tekenen van het nieuwe Shared Services-contract voor dienstreizen die 1 januari 2019 van start gaat.

 


Partos brengt, na een aanbesteding hun zakenreisportfolio voor leden - inclusief CO2 compensatie -  van drie miljoen euro onder bij ATPI Corporate Travel Nederland. Bart Romijn licht toe:

“De keuze om voor ATPI te kiezen is gebaseerd op hun uitgebreide Duty of Care programma en de hoge score die zij haalde op onze kwaliteits- en transparantiecriteria. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking om het reisbeleid van Partos zo efficiënt, veilig en vooral milieubewust vorm te geven.”

 

Foto: ATPI

 

Marc Lammens van ATPI (2e van rechts op foto) vertelt: “Partos vormt het grootste samenwerkingsverband van ontwikkelingsorganisaties in Nederland, en daarmee een belangrijke speler in de Nederlandse zakenreismarkt. We zijn erg trots dat wij in deze aanbesteding hebben kunnen bewijzen dat we aan de strenge transparantie- en kwaliteitseisen voldoen die zij stellen. Tevens delen we een focus op persoonlijke expertise in dienstverlening. Ons team staat in de startblokken om een succes te maken van dit voor ons belangrijke partnership.” 

 

 

Na ondertekening van de overeenkomst is het implementatieteam direct aan de slag gegaan met het verzamelen van gegevens om de samenwerking vanaf 1 januari 2019 zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Dit is heel strak gepland vanwege de krappe tijd voor de implementatie van alle individuele accounts van de leden. Deze coördinatie wordt vanuit Partos geleid door Marion van der Knoop en vanuit ATPI door Judith Matthee. Met alle individuele leden worden aanvullende afspraken gemaakt voor verdere inventarisatie ten behoeve van de inrichting van de individuele accounts.

 

 

Kennismakingsbijeenkomst 29 januari 2019

Op dinsdag 29 januari 2019 organiseert Partos samen met ATPI een gebruikersbijeenkomst voor alle deelnemende leden aan het Partos – ATPI contract. Tijdens deze bijeenkomst zal de accountmanager van ATPI een algemene presentatie geven over ATPI en achtergronden over de organisatie. Daarnaast stellen we het boekingsteam van ATPI voor. Zij zijn het dagelijkse aanspreekpunt voor alle leden en het kloppend hart van de organisatie. Uitleg volgt over het Duty of Care programma en ook presenteert ATPI systemen die wellicht nu of in de nabije toekomst wenselijk zijn bij de leden. Verder zal er dieper in gegaan worden op de dienstverlening van ATPI waarbij we ook tips & tricks geven ten aanzien van het boekingsproces. Partos en ATPI kijken uit naar de bijeenkomst op 29 januari en vooral ook naar een hele fijne samenwerking de komende jaren. 

De bijeenkomst vindt plaats op 29 januari van 15.00 uur - 16.30 uur in Amsterdam. Nadere informatie over de locatie volgt binnenkort. Graag aanmelden voor de bijeenkomst via info@remove-this.partos.nl. 

Voor informatie of vragen kunnen leden terecht bij Marion van der Knoop via tel. 020 32 09 901.